čo si čakal, krémeše?

moja noha | som normálny. vuááááá

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
noha
Príspevok 80322
 
nonamex
nonamex | 27.5.2015 17:24

socializmus nemas?


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 27.5.2015 18:53

Cinanov ktori investuju do Afriky (co viem aj do ropy v Afrike) si kde zabudol ?
Ci si trebalo kopnut do zhniteho zapadu ?


Xytrolin
Xytrolin | 27.5.2015 21:22

Aaach kapitalizmus! Skoda, ze ho nemame aj u nas!


Fool
Fool | 27.5.2015 23:37

majitel prispevku urcite nikdy nekupil colu a nepouzival ropne produkty.. vyuzivat a zaroven ohovarat :D


moja noha
moja noha | 28.5.2015 08:05

svätuškári všetkých zemí spojte sa


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 28.5.2015 08:11

Svatuskar je pokrytec co skor pasuje na teba ;-)


moja noha
moja noha | 28.5.2015 08:27

papaj guláš


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 28.5.2015 08:48

Tvoj gulas mam zrat ? A nepride mi z takeho komunistickeho gulasu zle ?


moja noha
moja noha | 28.5.2015 08:52

Moj zlaty, komunizmus skoncil , zmier sa s tym. Kapitalizmus je nove zlo. Komunizmus su "stare dobre casy" , ale neboj , aj na kapitalizmus raz budeme spominat v dobrom...
P.S. vyfajci si otca


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 28.5.2015 09:21

Pokial vie mame tu demokraciu - to je totiz protipol komunizmu.

A lacne anarchisticke recicky ze kapitalizmus je (najodpornejsia) skodna mozes rozpravat pri pive (najlepsie nejakej globalnej znacky/majitela).


jamno
jamno | 28.5.2015 10:27

@Preceda: zasa trepes 2 na 3.
Ty obohy moderny demokrat a liberal. Zasa tu ociernujes ludi ktorych nazorove zmyslanie nezapada do Tvojej nazorovej sablony.
Pripada Ti toto demokratické? Milujem tieto moderne liberalne totalne intolerantne zmyslanie, ktorého reprezantantom si prave Ty.


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 28.5.2015 11:12

Sablonovite zmyslanie je prave take ak ona obrazku vyssie - tzn. kapitalisti sa vsetko mozu a ked lud nastoli anarchiu/komunizmus a pod. vsetko sa zazracne na dobre obrati.


jamno
jamno | 28.5.2015 13:02

@Preceda: otazka: mozes mi prosim vysvetlit, preco za autorom tohoto obrazku, automaticky vidis nejakeho komunistickeho fanatika?
Toto neviem pochopit, akonahle niekto vyboci a Tvojho etalonu spravneho cloveka, okamzite ho ako debil oznacis za rusaka a komunistu.
Dakujem Ti


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 28.5.2015 13:13

Netvrdil som ze musi ist (len) o komunistu. Ten obrazok mohol nakreslit resp. idea pochadza od nejakeho anarchistu.


Rudolf Dovicin
Rudolf Dovicin | 28.5.2015 22:44

Demokracia nie je protipól komunizmu.
Ľudia si môžu zvoliť komunizmus aj demokraticky...


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 29.5.2015 04:25

Rudolf.Dovicin: podla mna ano su to totiz dva nezlucitelne rezimy na opacnych koncoch barikady.

A ze je mozne prejst z demokracie do komunizmu alebo z komunizmu do demokracie nehra ulohu.


Hovado
Hovado | 29.5.2015 07:04

Ale su zlucitelne, len sa poobzeraj okolo


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 29.5.2015 07:07

Tazko, kedze zaklady oboch rezimov su v uplnom protiklade.


Rudolf Dovicin
Rudolf Dovicin | 29.5.2015 11:44

Demokracia je forma vlády.
Komunizmus je forma ekonomického systému.

Takže sú nezávislé.
Možno mať demokraticky zvolený kapitalizmus aj komunizmus.

(Na spravodlivý komunizmus treba súhlas 100 %, čo sa ťažko dosiahne, ale o to nejde. Demokracia teda môže byť a aj väčšinou je totalitná - väčšina nanúti menšine svoj systém.)


jamno
jamno | 29.5.2015 12:17

@Preceda: uz sa Ti zacina rozsvecovat v hlave?
V tvojom milovanom dnesnom kapitalizme mas demokraciu iba potial, pokial to vyhovuje tym, ktorý drzia v rukach peniaze a tym padom aj moc.
Prajem Ti naďalej príjemné snivanie. Uzivaj si to.


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 29.5.2015 13:47

Rudolf.Dovicin: komunizmus je hlavne spolocensky a az nasledne ekonomicky system.

Demokracia je iny politicky a spolocensky system.

Ako som pisal oba systemy su v uplnom protiklade a kto zazil aspon trosku komunizmu a naslednu demokraciu vie, ze tieto rezimy nie su kompatibilne.

Pokial dobre viem nikde na svete si ludia skutocne slobodne nezvolili komunizmus.

Spravodlivy komunizmus nie je vdaka ludskej podstate mozny.

Jamno: Demokracia ma IMHO rozne kvalitativne urovne podla vyspelosti obyvatelstva, dlzky fungovania demokracie a pod.
Takze je logicke ze demokracia v SR nie je az taka vyspela ako demokracia napr. v Belgicku.
Lacne recicky ze na demokracia / kapitalizmus je nanic (skodiva) a sa vsetkym su sprisahania to je uroven 4. cenovej.


Rudolf Dovicin
Rudolf Dovicin | 29.5.2015 19:19

Písať môžeš hocičo, ale ak na to nemáš argumenty, tak sú to len prázdne drísty.
Anarchist communism is a theory of anarchism which advocates the abolition of the state, capitalism, wages and private property (while retaining respect for personal property), and in favor of common ownership of the means of production, direct democracy, and a horizontal network of voluntary associations and workers' councils with production and consumption based on the guiding principle: "from each according to his ability, to each according to his need".


Rudolf Dovicin
Rudolf Dovicin | 29.5.2015 19:34

Inak, u nás nebol ani komunizmus a ani nie je demokracia...
(Máme demokraciu 1 deň za 4 roky, čo je menej 0,68 ‰ demokracie)


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 30.5.2015 04:44

Bez urazky nastuduj si pojmy demokracia a komunizmus - mas v tom trochu chaos.


jamno
jamno | 30.5.2015 06:09

@Preceda: jj suhlas ale ked da niekto niečo nastudovat Tebe, napríklad objektivne fakty, tak to odmietnes bez akéhokoľvek hmatatelneho dovodu.
Si prazdny ako moj zaludok, idem si dat ranajky ;-)


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 30.5.2015 07:59

jamno: Ktore "objektivne fakty" zrejme z tvojej strany si spomenul ? Snad nie tie o sprisahani tych co drzia v rukach peniaze a moc ?

Inak ja som fakty uz spomenul - napr. strucnu definiciu demokracie a komunizmu (lahko overitelne na wikipedii).


jamno
jamno | 30.5.2015 09:46

@Preceda: pametas na nasu rozpravu o ukrajine, USA, kosove a rusku? Tam som ti ich dal viac nez dost.
A vtedy som pochopil, ze Ti je zbytocne davat akekolvek fakty.


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 30.5.2015 10:39

Skus dat odkaz (na spominanu diskusiu) nech vidim tie tvoje fakty.


Rudolf Dovicin
Rudolf Dovicin | 30.5.2015 16:31

No, ja som Ti sem komunizmus dal z WikiPédie, a tam sa jasne píše, že je zlúčiteľný s priamou demokraciou, tak netrep sprostosti...


Obdivovateľ precedu
Obdivovateľ precedu | 30.5.2015 17:35

Neviem, ze by tam bolo napisane ze tieto rezimy su zlucitelne.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader